023 - Vänner...

Efter drömmar inatt så har jag varit lite tankspridd under morgonen.
 
Vänner - Det handlar om tillit, det är som ett förhållande ungefär.
Och förtroende för en annan vän är väldigt väldigt viktigt för att en relation ska hålla.
Ärlighet också, man tycker inte alltid samma, man har inte alltid samma åsikter om precis allt.
Något jag lärt mig är att säga vad man tycker till en nära vän, även om det kanske inte är vad vännen vill höra.
Jag som många andra har varit en sån person som skvallrat, berättat saker om andra personer. Det tänker jag inte sitta och neka till!
Men jag är så himla glad, att jag tagit mig dit jag är idag! Då jag inte gör så! Jag tror det handlar om en mogenhet.
Jag kan fortfarande känna mig besviken över mina val om vänner. Jag visste bättre, man ska inte gå på samma skit flera gånger. Men egentligen, det har fått MIG att förstå, att man gör inte så. Och det har fått mig att förstå att det var inte vänskap. Jag skriver inte om specifika människor nu, utan över lag, över hur mitt liv varit dom senaste åren.
 
Jag har fortf väldigt svårt att lita på folk, men det är för att man har blivit sviken!
Sakta men säkert byggs det upp igen också! Och jag är faktiskt tacksam över mina vänner.
Jag kanske inte har 100 vänner, jag har några få. Men hellre få äkta, än 500 falska.
 
Och med detta ville jag få ut? Ingen aning, lite tankar som jag ville få ur MIG bara!
NI som är mina vänner idag - I Love you all! ♥


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback