026 - Trött.nu

 
Det är bara förnamnet mina vänner, idag var det absolut ingen rolig dag att gå upp.
Riktigt trött i morse, o det var fortfarande mörkt när klockan ringde 0430.. Vetskapen om att älsklingen ligger sidan om och gott bara kan snarka vidare kändes inte ok hehe.. Han var så gullig i natt, han hade svårt att sova så jag sa åt han att ville han kunde han ju sitta uppe o kolla film eller något. Men de ville han inte, han ville hellre ligga i sängen o titta på mig när jag sov Är så glad och tacksam över att han finns i mitt liv.
 
 
 
Utan dig är jag ingenting mitt hjärta.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback