029 - The way u make me feel

Jag tror aldrig att jag med ord kommer kunna beskriva vad jag känner för dig. All kärlek, trygghet, glädje, tårar och skratt m.m
Känslorna är många emellanåt men det är inget som ändrar min kärlek till dig. Jag har sedan länge vetat att det är dig jag kommer leva mitt liv med. Och det är jag så glad för. 
 
Ibland känns vår kärlek som en saga, för bra för att vara sann och definivt för bra för att tillhöra mig. Varje morgon vaknar jag med ett leende på läpparna när jag ännu en gång vet om att vår historia är sann. 
 
Jag vill inte vakna en morgon utan dig vid min sida och vakna upp i tron om att detta bara är en mardröm. Utan dig finns inte jag. Du är min luft som jag andas, utan dig kvävs jag sakta till döds. 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback