017 - Jobba, jobba, jobba

 
Jobb hela veckan lång :)
Superkul o de ger bra med klirr i kassan. Denna veckan jobbar jag både i Lund och i Malmö. Måste säga att jag tycker det är ett ganska intressant jobb jag har. Träffar så mycket människor, och alla är olika. Inte två stycken som är likadana. Inte heller e den ena dagen lik den andra, o det e de som gör det så spännande. Det passar mig perfekt. Igår fick jag till och med en egen jobbe-mobil.. Man stiger i graderna hehe.. 
 
Jag hade en lång dag på jobb igår, var inte hemma förrän närmare 19, o det kändes i huvudet vill jag lova. Magen skrek efter mat och kroppen efter energi. När jag kom in i huset möttes jag av finaste älsklingen o hans kära bror. Efter att ha fixat mat så gled vi alla tre ner i soffan till en efterlängtad film. Jag o hjärtat hyrde tre filmer i helgen och nu var de dags för att se den sista.. The Hunger Games. 
 
Måste ärligt säga att jag blev ganska besviken. Filmen som är nästan 2½ timme lång, hade ett ovanligt långt "intro". Dvs att det hände knappt någonting de första 70min. Sen hände de lite mer och sen var filmen mer eller mindre slut. Det är egentligen en sådan film som jag kan tycka har en enorm potential till att kunna bli riktigt bra o spännande, men så blev inte fallet med denna. Hade jag varit filmkritiker hade jag kunnat ge den betyget 2-2½ av 5..
 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback