015 - Glesheten..

Jag vet om att de e glest mellan gångerna då jag uppdaterar bloggen, men nu kommer det att bli ändring på det.. För denna veckan kommer vi att få internet i lägenheten, vilket kommer att underlätta det hela ganska mycket. Så nu gäller det bara att få igång min laptop med, för försöka göra HLR på den eller något.
Tur att jobbedatorn fungerar iaf.. Kan alltid använda den om de behövs.
 
I helgen har jag o hjärtat haft välförtjänt egentid tillsammans med Smulan Jansson, vilket har varit underbart.. 
Längesen vi hade de så mysigt, de e verkligen sådana här dagar jag uppskattar allt bra jag har o gubben är de som står högst på listan.. 
 
Vi hade filmkväll osså (såklart) o jag valde dessa tre:
Vi har redan hunnit med att se både Kvarteret Skatan - Reser till Laholm och Livet som treJag är personligen inget störrre fan av Kvarteret Skatan, men eftersom hjärtat så gärna ville se denna så hyrde vi den med. Men jag måste säga att den var över min förväntan, betydligt bättre än vad jag trodde. Livet som tre är en ganska mysig film i mina ögon, man känner igen sig ganska mycket i den kan jag tycka men det är ju bara personlig mening. Kan dock inte påstå att de gäller i allt. Men absolut en sevärd film :)
 
Ikväll kommer vi förhoppningsvis se The Hunger Games.. Jag tror o hoppas på att vi har spratat den bästa till sist, men de återstår o se :)
 
 
Nej, nu kan jag inte sitta här längre, sitter ju på jobb så de e dags att göra något vettigt..
Ha en fortsatt bra dag alla :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback