019 - Fredagsmys

 
Äntligen fredag, o de e dags för fredagsmys efter att denna jobbedagen har börjat..
Oh de säger jag innan ens jobbedagen har börjat.. Sitter i skrivande stund på bussen på väg till jobb, o höstvädret är verkligen på väg idag.. Det e kallt, rått och regnet hänger i luften. Jag kan inte tänka mig att det är mer än 12 grader ute.. Redan nu är energin inte direkt på topp, tror dock att de beror en hel del på vädret.. Igår var de ju en helt underbar dag.. När vi var ute i Skåre så var de vindstilla o solsken..o idag e de blåst o massa moln.
 
Kvällens planer är inte bestämda ännu men jag har en aning om att det kommer bli filmkväll tillsammans med älsklingen o hans bror.. Det e ju nästan standard nu känns de som. Men vi får se vad den har i sitt sköte.
 
Känner att det e dags att koppla ner, börjar bli lite smått åksjuk, har ingen lust att kräka..
Uppdaterar mer ikväll.. Ha en fortsatt bra dag alla :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback