043 - Om du visste..

Varför ska jag känna så här
Det finns inga fel med dig
Tvärt om
Jag förstår inte varför jag känner att jag inte räcker till för dig
Jag vill bara att du ska vara den lyckligaste i världen med mig
Att du ska bli bortskämd med kärlek från mig.
Det finns inget bättre en att höra dom tre orden från din mun:
Att du älskar mig.

Då blir jag varm i hela kroppen, och känner att jag kan klara allting
Bara jag har dig vid min sida.
Att kunna veta att du alltid finns här för mig baby.
Jag kanske är en person som behöver mer bekräftelse än andra
Att veta att du verkligen vill ha mig
Och att du tycker att jag är det bästa du vet.
Den känslan vill jag kunna känna varje dag, varje natt

Jag har svårt att tro ibland att ja är tillräckligt bra för dig, jag vill bara ge dig mer och mer.
De går inte köpa kärlek, men jag kan visa min ömhet och omtanke till dig
Lära dig att du duger i mina ögon precis som du är
Men jag är rädd för
Att förlora dig,
men med hjälp av din bekräftelse, kan jag känna mig lugn och älskad varje dag.

Att höra dig, att känna din kropp mot min, att kyssa dig
Gör att jag känner mig hur stark som helst, du gör mina dagar till något fint
Genom att bara finnas vid min sida.
Du är det bästa för mig älskling!<3


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback