034 - Hurtbullar?

Japp, det e lika bra att vi erkänner här och nu. Jag o älsklingen har blivit hurtbullar. Varje kväll efter maten tar vi på oss skorna och går/cyklar en "liten" runda på 7-8km. Kanske inte jättelångt kan vissa av er tycka men de räcker för oss. Jag personligen har långa dagar på jobb, är iväg ca 13 timmar om dagen o sen ska allt annat fixas runt om.

Så i ärlighetens namn så är det bara skönt att komma it och sträcka på sig. Ikväll var det riktigt ljuvligt väder med, nästan sommarvarmt. Det luktade precis som den fräsha sommardoften man kan lukta på utomlands. Blev faktiskt lite lyrisk där.


Nu ska jag ta o burra ihop mig i gubbens famn och se en film innan det är dags för sängen. Äventyr som väntar i morgon :0)

Sov gott alla <3



KOMMENTARER
Andreas

Visst är det skönt med en promenad efter maten :)

2012-10-01 22:42:22


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback