031 - Gäääääsp

God Morgon gott folk! 
Får man lov att kalla det god morgon vid denna tiden? Ja de tror jag nog, hellre nu än när jag går upp 0430. Då e de ju natt, iaf om man går efter ljuset. Ännu en morgon som jag absolut inte ville gå upp ur sängen, utan hellre ligga kvar o kramas me hjärtat. 
 
men nu kallade jobbet så de var bara att dra ut snuttefilten ur öronen och hoppa upp ur sängen. Imorron e jag ledig från jobb (förhoppningsvis) så då ska jag ta tag i tvätten, städ o lite annat. Fått ner en massa nytt som måste sorteras. Innan de e dags för del 1 av mina nya äventyr. Denna gången ska de bestå av blod, svett och tårar och jag ska fanimej klara det.  Så det så!  WISH ME LUCK! 
 
Nej nu ska jag ta o fixa lite med jobbmailen innan jag är framme på jobb. 
Ha en underbar dag alla! 


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback