037 - Blogglista

 

Försökte blogga om hur mycket jag hatar misshandel av alla dess slag men det blev så aggressivt,
så jag googlade en harmlös blogglista och gjorde den istället. Njut!

Namn: Susanne Therese Svensson
Ålder: 24
Längd: 1.68
Skostorlek: 41
Född: Lund
Bor: Trelleborg

 

Gör just nu: Jobbar som språkstödjare för nyanlända till Sverige, bloggar mycket (periodvis) och pausar från studier. Tanken är att ta upp dem snart igen o försöka kombinera de me jobbet. Och så möblerar jag om väldigt ofta (en av mina laster här i livet)

 

Vad är du rädd för: Att jag skall bli ensam, att jag en dag står utan någon vid min sida..

 

Vad är du mest nöjd med hos dig själv: Att jag inte ger upp efter alla motgånar utan kämpar vidare.

 

Det roligaste jobbet du haft: Jag måste nog säga det jobbet jag har nu. Ingen dag är den andra lik.

 

När tog du ditt körkort: Jag har inget körkort ännu, men håller på att ta det.. And soon it will be mine :)

 

När grät du senast: Förra veckan

 

När skrattade du senast: Innan idag :)

 

Vem åkte du bil med sist: Körde tillsammans me mamma i fredags

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? Gårdagens kvällsmat på City Gross

 

Vem åt du mat med sist: Kvällsmaten igår tillsammans me gubben.

 

Vem sov du hos sist: Hos mamma o pappa för drygt 2-3månader sen.

 

Vem sov hos dig sist: Svågern, när han somnade i soffan :P

 

Vad var du rädd för när du var liten: De kommer jag inte ihåg, men förmodligen samma rädsla som nu.

 

Vad ville du, som liten, bli när du blev stor: Lastbils-chaufför

 

Hur många gånger har du besökt ett sjukhus när du själv varit patient: Alldeles för många gånger.. Har mer eller mindre vuxit upp på sjukhuset. Både som patient o som besökare.

 

Värsta smärtan du råkat ut för: När jag vid en massiv insulinkänning fick kramp i vaderna.. Det var som om att jag fick lära mig gå på nytt igen dagen efter.

 

Något som gjort dig riktigt glad i ditt liv: Oj, det är egentligen mycket. Men det som gjorde mig gladast var att jag träffade min underbara älskling.

 

Något som gjort dig riktigt förbannad: Alla svek o lögner man har varit med om.

 

Dold talang: Hmm, det borde nog vara att jag är duktig på att massera (har jag hört)

 

Vad finns oftast i din handväska: Plånbok, mobil, Ipod, nycklar och en flaska vatten.

 

Har du någonsin tagit eller provat droger: Nej, skulle aldrig testa på det heller.

 

Har du piercing eller tatuering: 4 piercingar o 3 tatueringar.. o fler kommer :)

 

Vilket är ditt favoritplagg: Beroende på vilket väder, men mina hoodies o min dunväst används flitigt.

 

Sämsta egenskap: Envis o förlåtande.. Både på gott och på ont.

 

Ord du använder för mycket: Hmm, det vet jag inte.. men använder nog ehh ofta.

 

Vem litar du mest på i hela världen: Älsklingen o bästisen.

 

Hur många barn vill du ha när du blir stor: Tror det är lagom med 2 - 3 stycken.. men de återstår o se :P

 

Favoritgodis/snacks: Coops Chips

 

Vem ser du upp till: Jag har inte direkt någon jag ser upp till. Men de jag tycker är inspirerande är de som står för vad de säger, är ärliga. Men även kan jag se upp till personer som Queen Latifah, en dam som har kött på kroppen, inte är så smal men ändå otroligt vacker och tycker det är bättre än att vara så smal. En otroligt vacker tjej!



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback