050 - Long time no see

 Ted Poster
 
Det var verkligen längesedan jag skrev något här.
Tiden har knappt funnits, och orken varit destu lägre..
Det har varit mycket jobb på sistone, vilket är superkul. Vi har kommit igång med fisket igen så där blir de långa kvällar.. o när de e helg, då ligger man slagen i soffan.. Men i helgen var vi ute på äventyr. Det var släktmiddag i hos mina föräldrar, men vi var bortbjudna på annat.. Tyvärr så blev det avbokat i sista minuten så vi fick hitta på något annat.
 
Då bestämde vi oss för att gå på bio. Jag, älsklingen o svågern.
Vi såg filmen Ted! En mycket rolig film, passade oss perfekt.
Nackdelen var dock att vid två tillfällen försvann bilden så man tappade lite av handligen, men SF var snälla och gav oss en gratis biobiljett för besväret. Och det säger man ju aldrig nej till.
Så förmodligen blir det bio nästa helg med :)
 
Denna veckan består annars bara av jobb :) O på fredag e de LÖN!
Välbehövlig kan jag lova, men också mkt utgifter.
Nu e de dags för alla julklappar, julpynt o massa annat..
Men det kommer bli super :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback