006 - Lista..


Fyra jobb jag haft:
1. Personlig assistent
2. Datautbildare
3. SFI-lärare
4.

 

Fyra filmer jag kan se igen och igen:
1. The green mile
2. Grease
3. Repmånad (Hur man gör pojkar av män)
4.

 

Fyra städer jag bott i:
1. Svedala
2. Nötesjö
3. Åhus
4. Trelleborg

 

Fyra tv-serier jag gillar:
1. The Big Bang Theory
2. Skilda Världar
3. Vita Lögner
4. Criminal Minds

 

Fyra ställen jag varit på semester:
1. Australien
2. Gran Canaria
3. Tyskland
4. Danmark

 

Fyra hemsidor jag besöker varje dag:
1. Facebook
2. Twitter
3. Blogg Esse
4. Bloggar

 

Fyra favoriträtter:
1. Kyckling av alla dess slag.
2. Spaghetti & Köttfärssås
3. Tacos
4. Grillat

 

Fyra skolor jag gått på:
1. Kyrkskolan
2. Spångholmsskolan
3. Nils Fredriksson
4. Furuboda Folkhögskola

 

Fyra saker i mitt sovrum:
1. Säng
2. Skrivbord
3. Byrå
4. Smutstvättkorg.¨

 

Fyra platser jag gärna varit just nu:
1. Hos min älskling
2. Utomlands
3. Hos min bästa vän som jag saknar otroligt mycket
4. I vårt egna hus



KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback