008 - Houston - we have a nytt inlägg

Haha förlåt för denna torra humorn, men min hjärna e supertrött efter de senaste dagarnas jobb..
Juli månad brukar vara semestrarnas månad, men ikke för min del.. Juli har inneburit massa jobb för mig, men ingen är lyckligare än jag.. För er som kanske vet, eller till och med har missat det så började jag på ett nytt jobb nu i månadsskiftet Juni/Juli..
 
Jag är fortfarande kvar som datautbildare i Trelleborg, men är nu även i Lund som språkstöd.
Mycket roligare än vad jag trodde, o det har fått mig i helt andra tankebanor.. Sådant som jag tar för givet, ska inte alltid tas för givet.. Men jag trivs som fisken i vattnet :) Oh efter denna månaden kommer plånboken också trivas som fisken i vattnet.. Vilket passar perfekt eftersom jag är i behov av nya glasögon och att jag o hjärtat planerar en liten tripp till hösten :) Perfekt !
 
Nu ska jag ta o bege mig ut me Smulan Jansson innan de e dags för middag..
Jag slänger in ett inlägg senare ikväll


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback