004 - Helg!

Nu är helgen kommen och skönt är det..
Då e de dags för våran egna tid, då vi kan koppla av och bara njuta av varandra. Vilket är mer än guld värt i mina ögon.. Jag o mamsen for iväg en sväng innan i eftermiddag och handla lite mat till kvällens tacos.. mums :)
 
När jag kom hem hittade jag dessa två göttegriar:
 
Mina två finaste
Min kärlek till er är obeskrivlig
 
Nähä, nu e de minsann dags att börja fixa lite kvällsmat känner jag, har bara ätit en bulle på hela dagen. Inte det bästa kanske, men hungern har inte direkt funnits. Uppdaterar lite mer ikväll :)


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback