003 - Förvånad eller glad?

Eller kanske tillochmed både och?
Japp, så är nog fallet just nu..
Ni som känner mig vet ju om att jag jobbar som datautbildare i Trelleborg.. Pga olika anledningar här där inte varit så många timmar de sista veckorna vilket har känts i plånboken men även jädrigt tradigt att inte ha fasta rutiner.. Visst, jag har hjälpt till me fisket, men de e ju inte min huvudsakliga syssla så att säga..
 
Jag har sökt en massa andra jobb under tiden bara för att kunna dryga ut kassan lite, men som många känner till e de svårt att få tag i jobb.. Antingen e man under eller överkvalificerad, det finns liksom inget mellanting.. Trist men sant!
 
Så idag när jag o mamma var iväg på ett ärende, så fick jag ett meddelande från röstbrevlådan om ett missat samtal. Hmm, konstigt tänkte jag. Telefonfan har ju inte ens ringt.. Jag kollade nr o kände igen de, men kunde inte placera det..
Röstbrevlådan lyssnades av o det var min underbara kollega L. Det visade sig att det fanns jobb till mig på samma företag fast i Lund :) Gissa vem som höll på att ramla ihop, snacka om att jag blev tagen på sängen.. Men otroligt glad. Efter det samtalet så har telefonen gått varm, så från och med imorgon så är JAG som jobbar i Lund :) Så jäkla underbart!
 
 
Dock är det inte samma arbetsuppgifter, men alltid roligt med något nytt..
Det är ju det som ger erfarenhet..


KOMMENTARER
Cecilia

GRATTIS :-d:-d:-d

2012-07-05 21:29:59
Cecilia

GRATTIS :-d

2012-07-06 09:15:53


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback