054 - Om mig

Jag heter Susanne! Tycker kaffe är äcklig vuxendricka, men dricker varm choklad och vatten. Är uppvuxen á la riktig Svensson med villa, kombibil, 2 hundar, storasyster, 3 bröder, en pappa som egen företagare och en mamma som dagmamma.. Just ja, sedan heter jag faktiskt Svensson i efternamn också. Full pott där kan man säga.
Hatade allt som hade med rock och metal att göra för x antal år sedan, men sedan kom kärleken in i livet och visade mig vad Metallica var, och jag har varit hooked sen dess.. Har en väldigt stark vilja och en envishet typisk för oss oxar. Får tårar i ögonen när serier ifrån 90-talet dyker upp på TV-skärmen, men även tecknat.
Och ja, det är av glädje och lycka. Drömmer om en resa till New York och en liten gård på landet. I en film om mitt liv skulle huvudpersonen spelas av Queen Latifah. Lite för att folk tycker jag är lik henne, men mest för att hon är grymt härlig. Lovade mig själv att aldrig hoppa på den här listan, men nu står jag här. I en egenskapad lista visserligen. Äsch det bjuder vi på.


KOMMENTARER


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress: (om du har)


Kommentar:
:-) :-( :-P :-d :-O ;-) ;-s ;-( :-| :question: :rolleyes: :love: :blush: :mad: :cool: :tired: :bigeyes: :thumbup: :thumbdown: ;-P



Trackback